Polityka Prywatności Solidia Sp. z o.o. Sp. K.
Szanowni Państwo,
W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) oraz realizując obowiązki powierzone nam przez Administratora Państwa danych osobowych, przedstawiamy poniższe informacje i zachęcamy do zapoznania się z nimi.
Kto jest Administratorem danych osobowych?
Administratorem Państwa danych osobowych jest Wspólnota Mieszkaniowa, w której posiadacie Państwo lokal mieszkalny, usługowy lub miejsce garażowe, albo w której wynajmujecie część wspólną nieruchomości.
Na jakiej podstawie przetwarzamy Państwa dane osobowe?
Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. Wspólnota Mieszkaniowa powierzyła nam Państwa dane osobowe do realizacji naszych obowiązków jako administratora nieruchomością wynikających z podpisanej umowy.
Jakie dane osobowe przetwarzamy?
Przetwarzamy następujące dane osobowe: Imię i nazwisko, adres we Wspólnocie, nr miejsca postojowego, nr boksu, nr komórki lokatorskiej, nr PESEL, nr KW, adres e-mail, nr telefonu, informacje związane z rozliczaniem zaliczek na poczet nieruchomości wspólnej, w tym numery rachunków bankowych, adres korespondencyjny.
W jakim celu przetwarzamy dane osobowe?
Dane osobowe przetwarzane są w celu wykonywania usług zarządzania nieruchomością wspólną, które zostały szczegółowo opisane w odrębnej umowie.
Ile czasu przetwarzamy dane?
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres jaki będzie Pani/Pan członkiem Wspólnoty Mieszkaniowej i okres, który jest niezbędny do prowadzenia rozliczeń (rachunkowości) i archiwizacji. Okres przetwarzania danych osobowych może ulec przedłużeniu o czas w jakim przedawniają się ewentualne roszczenia. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia umowy o administrowanie/zarządzanie nieruchomością i jej rozliczenia, w tym uregulowania należnych zobowiązań.
W jaki sposób pozyskaliśmy dane osobowe?
Państwa dane pozyskaliśmy od Administratora danych osobowych bądź od Państwa jako nabywcy nieruchomości bądź od zbywcy nieruchomości, której są Państwo właścicielem.
Jakie prawa Państwu przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych?
Przysługuje Państwu prawo do informacji, dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.
Komu przekazujemy dane osobowe?
Informujemy, że Administrator przyznał nam prawo do powierzenia danych osobowych. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane:
a. Firmie administrującej/zarządzającej nieruchomością – osobom zatrudnionym u Administratora/Zarządcy nieruchomości i współpracujących na podstawie umów cywilnoprawnych, w celu realizacji obowiązków organu zarządczego Wspólnoty Mieszkaniowej w tym m.in. naliczania obciążeń, prowadzenia rozrachunków, głosowania uchwał, informowania o bieżących zdarzeniach,
b. Dostawcom systemów IT i innych usług informatycznych, z których korzysta firma administrująca – Solidia Sp. z o.o. Sp.K., w celu wykonywania obowiązków wynikających z umowy,
c. Operatorom pocztowym i kurierom,
d. Bankom w zakresie realizacji płatności,
e. Organom uprawnionym do otrzymania Pani/Pana danych na podstawie przepisów prawa,
f. Kancelarii prawnej w celu prowadzenia windykacji,
g. Biurom rachunkowym w zakresie niezbędnym do prawidłowego świadczenia usług wynikających z umowy,
h. Firmom zajmującym się konserwacją urządzeń, a także podmiotom usuwającym ewentualne awarie jeżeli zajdzie taka potrzeba w celu realizacji zlecenia.
Oświadczamy, że nie przekazujemy danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej czyli poza Europejski Obszar Gospodarczy. Nie korzystamy także z podwykonawców, którzy przekazują Dane poza EOG. Państwa dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu. Jednocześnie pragniemy zapewnić Państwa, iż wdrożyliśmy środki techniczne i organizacyjne w celu zagwarantowania bezpieczeństwa powierzonych nam danych osobowych, aby spełnić wymagania nałożone przez RODO.
Polityka plików Cookie
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Możesz zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie naszych stron bez zmian tych ustawień, przyjmujemy, że wyrażasz zgodę na użycie plików cookies.
Czym są pliki „cookies”?
Praktycznie każda witryna internetowa wykorzystuje pliki cookie, czyli ciasteczka. Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Do czego służą pliki „cookies”?
Pliki cookie ułatwiają użytkownikowi korzystanie z wcześniej odwiedzanych przez niego stron internetowych. Jeśli użytkownik korzysta z tego samego urządzenia i przeglądarki co wcześniej, umożliwia to zapamiętanie jego preferencji i pozwala odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb. Pliki cookies pozwalają tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze strony internetowej, to pozwala na ulepszanie jej struktury i zawartości. Pozwalają również na utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki temu każda kolejna podstrona serwisu nie wymaga ponownego logowania.
Czy są bezpieczne?
Tak. Pliki te nie mogą być wykorzystane do infekowania urządzenia wirusami lub innym złośliwym oprogramowaniem. Pliki „cookies” nie służą również identyfikacji użytkowników, na ich podstawie w żaden sposób nie jest ustalana czyjakolwiek tożsamość – zbierane za ich pomocą dane wykorzystywane są anonimowo. Nie są one szkodliwe ani dla Ciebie ani dla Twojego urządzenia – nie wpływają one na sposób działania urządzenia. Nie powodują również żadnych zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych, ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach.
Jakie pliki „cookies” wykorzystuje witryna?
Stosowane są, co do zasady, dwa rodzaje plików „cookies”:
· „sesyjne” – są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej).
· „stałe”- pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.
Pliki „cookies” wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.
Dodatkowo wyróżnić można szczegółowy podział cookies, ze względu: na niezbędność do realizacji usługi
Funkcjonalne – są ważne dla działania serwisu:
· służą wzbogaceniu funkcjonalności serwisu, bez nich serwis będzie działał poprawnie, jednak nie będzie dostosowany do preferencji użytkownika,
· służą zapewnieniu wysokiego poziomu funkcjonalności serwisu, bez ustawień zapisanych w pliku cookie może obniżyć się poziom funkcjonalności witryny, ale nie powinna uniemożliwić zupełnego korzystania z niej,
· służą bardzo ważnym funkcjonalnościom serwisu, ich zablokowanie spowoduje, że wybrane funkcje nie będą działać prawidłowo.
Biznesowe – umożliwiają realizację modelu biznesowego w oparciu o który udostępniona jest witryna, ich zablokowanie nie spowoduje niedostępności całości funkcjonalności serwisu ale może obniżyć poziom świadczenia usługi ze względu na brak możliwości realizacji przez właściciela witryny przychodów subsydiujących działanie serwisu. Do tej kategorii należą np. cookies reklamowe.
Usuwanie plików cookie
Użytkownik w dowolnym momencie może zmieniać sposób korzystania z plików cookies. Większość przeglądarek oferuje możliwość akceptowania lub odrzucania wszystkich plików cookie, akceptowania tylko niektórych rodzajów albo informowania użytkownika za każdym razem, gdy strona internetowa próbuje je zapisać. Użytkownik może również z łatwością usuwać pliki cookie, które zostały już zapisane na urządzeniu przez przeglądarkę. Możliwości zarządzania i usuwania plików cookie różnią się w zależności od używanej przeglądarki. Wszystkie niezbędne informacje Użytkownik może znaleźć wykorzystując funkcję Pomoc w swojej przeglądarce. Pamiętaj, że zablokowanie wszystkich ciasteczek może spowodować trudności w działaniu lub zupełnie uniemożliwić korzystanie z niektórych funkcjonalności niektórych stron www.
Informacje na temat zmiany ustawień dotyczących ciasteczek w poszczególnych przeglądarkach dostępne są na poniższych stronach:
- w przeglądarce Chrome,
- w przeglądarce Firefox,
- w przeglądarce Internet Explorer, · w przeglądarce Opera,
- w przeglądarce Safari